niedziela, 29 grudnia 2013

Pomidory całe bez skórki PUDLISZKI w soku pomidorowym

Ponieważ pomidory mogłabym jeść tonami, a skończył się już okres, kiedy to w sklepach możemy znaleźć te pyszne, soczyste warzywa z naszego kraju, postanowiłam znaleźć dla tej sytuacji alternatywę. Mam przed sobą pomidory marki PUDLISZKI bez skórki, w soku pomidorowym. Cała puszeczka ma masę ok. 400g wraz z zalewą, 240g po odsączeniu. Ja znalazłam w takim oto opakowaniu 4 duże pomidory. Bez konserwantów. Produkt należy przechowywać w miejscu suchym, w temperaturze otoczenia. Po otwarciu przechowywać w lodówce. Producent sugeruje, aby za 1 porcją przyjąć połowę zawartości puszeczki - 200g, co mieści się w 1 misce.
SKŁAD: pomidory 60%, sok pomidorowy 39,9%, regulator kwasowości: kwas cytrynowy.
Pomidory: doskonały sposób na ujarzmienie głodu na diecie - zawierają sporo wody, a ponadto duże ilości potasu, witamin z grupy A, B i C, karoten.
Kwas cytrynowy: występuje w ciągu przemiany materii u człowieka, nieszkodliwy w normalnych ilościach.

WARTOŚĆ ODŻYWCZA PRODUKTU/100g:
Wartość energetyczna: 36 kcal/75 kJ
Białko: 0,7g
Węglowodany: 2,9g
Tłuszcz: 0,2g

WRAŻENIA: Rzeczywiście całe pomidory, bez skórek, w gęstym soku pomidorowym. No oczywiście nie są one aż tak zwarte, jak naturalne warzywa - dość szybko się "rozlatują", ale nie całkowicie. Smak troszkę podobny do koncentratu, ze względu na to, że jest obecny kwas, który troszkę zakwasza produkt.

15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy blog. Będę regularnie tu zaglądać. Dodaję go również do listy swoich ulubionych na: http://interesujace-blogi-o-zdrowiu.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię pomidory swego czasu również kupowałam duże ilość pomidorów w puszcze dopóki nie przeczytałam tego artykułu - http://gotowanie.onet.pl/galerie/najbardziej-trujace-jedzenie-tego-nie-jedz,1353,obraz,1.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze używam pomidorów z puszki. Jednak dużo szybciej i prościej niż parzyć świeże.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wolę jednak sama zrobić. Wiem co jem wtedy. Chociaż w sumie te pomidory pewnie i tak wszystkie są pryskane bóg wie czym.

    OdpowiedzUsuń
  5. też wolę sobie samodzielnie zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć:)

    Chciałbym Cię serdecznie zaprosić do rejestracji na forum skierowanym szczególnie do blogerów, gdzie możesz się dzielić swoją wiedzą i wsparciem:
    www.twojasylwetka.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.youtube.com/watch?v=hsEhzZZh78o
    Zacznij walczyć z Mafią Farmaceutyczną i jej szczepionkowymi poplecznikami stosując nieszkodliwe i bardzo skuteczne urządzenie zwane zapperem skonstuowanym przez Dr. Huldy Clark lub udoskonaloną wersją o nazwie Biorezonator które niszczą wszystkie chorobotwórcze drobnoustroje w organiżmie za pomocą fali dżwiękowej. nieszkodliwej dla zdrowia ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zdecydowanie wolę sam zrobić pomidorki!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również wole zrobić samemu pomidorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prowadzisz jeszcze tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :)
    http://fitella.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie 
    Dieta fit ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie się czyta, więc dodaje tego bloga to mojej listy blogów http://blogi-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze dodaje do spagetti :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabym jeść pomidorki codziennie, te z pudliszki są rzeczywiście bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń

Masz pomysł, w jaki sposób wykorzystać dany produkt w kuchni? Podziel się z innymi. Nie wiesz, w jaki sposób "poradzić sobie" z danym artykułem? Zapytaj. Chcesz ocenić smak oraz jakość produktu? Twoja opinia jest bardzo ważna...