wtorek, 22 października 2013

Masło ŁACIATE Mlekpol ekstra

Już jakiś czas temu wyeliminowałam obecność typowych tłuszczów zwierzęcych w mojej diecie, jednak dzisiejszą kostkę masła ŁACIATE Mlekpol ekstra zużyłam na prezent w postaci tortu. Zawartość tłuszczu tego produktu to 83% (82,5% tłuszczu mlecznego). Cała kostka ma masę ok. 200g, przy czym porcja wystarczająca do posmarowania dość dużej kromki chleba waży ok.5g.
Produkt należy przechowywać w temperaturze od 0 do 10 stopni Celsjusza. Chronić przed światłem.


WARTOŚĆ ODŻYWCZA PRODUKTU/5g - 1porcja:
Wartość energetyczna: 37 kcal
Białko: 0,03g
Węglowodany: 0,04g
  w tym cukry: 0,04g
Tłuszcz: 4,15g
  w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 2,7g
Sól: 0g

WARTOŚĆ ODŻYWCZA PRODUKTU/100g:
Wartość energetyczna: 753 kcal/3095 kJ
Białko: 0,6g
Węglowodany: 0,8g
  w tym cukry: 0,8g
Tłuszcz: 83g
  w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 54g
Sól: 0g

WRAŻENIA: Masło dobrze rozsmarowuje się, jest baardzo mocno i przyjemnie "maślane" w smaku.

2 komentarze:

  1. Dla mnie zawsze smakowało Miełko Łaciate z takimi złotymi czy srebrnymi napisami, a do tego świeże chrupiące bułeczki... Jednak od jakiegoś czasu ani masła ani bułeczek nie jadam- dieta :)
    A za tortem tęsknie :P Któregoś dnia pozwole sobie na jeden dzień bez ograniczeń jeści chodzi o produkty, ale z ograniczeniami ilościowymi :)

    A tak na marginesie podoba mi się jak prowadzisz bloga, na pewno jeszcze tu zajrzę, a tym czasem zapraszam do siebie. Co prawda dopiero zaczynam, ale mam mnóstwo zapału i pomysłów do rozwijania bloga. Pozdrawiam

    http://in-perfect-body.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Masz pomysł, w jaki sposób wykorzystać dany produkt w kuchni? Podziel się z innymi. Nie wiesz, w jaki sposób "poradzić sobie" z danym artykułem? Zapytaj. Chcesz ocenić smak oraz jakość produktu? Twoja opinia jest bardzo ważna...