wtorek, 6 sierpnia 2013

Serek naturalny BIELUCH

Teraz dowiecie się, jak smakuje moje dzieciństwo...Pomidorek pokrojony w kosteczkę, posiekany szczypiorek, szczypta soli i...tak, serek BIELUCH! Pamiętam, że od zawsze gościł na naszym stole, i nigdy nie miałam problemu ze "wszamaniem" całego pudełeczka, a byłam (uwierzcie) naprawdę wybrednym dzieckiem. I dobrze! Bo okazuje się, że to kolejny wspaniały produkt. Całe opakowanie serka ma masę 150g. Został on wyprodukowany przez lokalną spółdzielnię mleczarską. Zawiera wszystkie białka mleka.

SKŁAD: mleko pasteryzowane, czyste kultury mleczarskie.
Chyba nawet nie muszę komentować tego składu - jest w 100% dobry i nie budzi zastrzeżeń.

WARTOŚĆ ODŻYWCZA PRODUKTU/100g:
Wartość energetyczna: 127 kcal/529 kJ
Białko: 8,6g
Węglowodany: 4g 
Tłuszcz: 8,5g

WARTOŚĆ ODŻYWCZA PRODUKTU/150g:
Wartość energetyczna: 191 kcal/
Białko: 12g
Węglowodany: 6g 
Tłuszcz: 13g

WRAŻENIA: Nie mogę się powstrzymać - ten serek jest tak pyszny, że zawsze, ilekroć do niego wracam, mam chęć kupienia wszystkich opakowań dostępnych w sklepie :) Serek jest gęsty - ma charakterystyczny smak na podobieństwo bardzo kremowego jogurtu, z tym że trochę mniej kwaskowaty.

2 komentarze:

  1. Czyli nasze dzieciństwo smakowało tak samo..:) Serek uwielbiam, jest delikatny, sycący, zdrowy...Aż mnie na niego ochota naszła. A próbowałaś różnych smaków? Ja jeszcze bardzo lubię czosnkowy. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam praktycznie wszystkim smaków - jestem smakoszką twarożku/serka na śniadanie i jem go prawie codziennie:) Spróbuję je kiedyś poddać "mojej wnikliwej analizie", aczkolwiek chyba nie za ciekawy już był skład w tych serkach z dodatkami. W każdym bądź razie też mi przypadł do gustu czosnkowy i jeszcze z papryką, pomidorami, chili, bo uwielbiam chili (choć nie wyczuwam go praktycznie w serku, ale możliwe, że już po prostu się przyzwyczaiłam do ostrych smaków). Z ziołami jest dla mnie troszkę zbyt słony, a ze szczypiorkiem też jest w miarę dobry, ale wolę dodać swój, z doniczki :)
    Ciekawa jestem słodkich odpowiedników - podobno to jakieś nowości.

    OdpowiedzUsuń

Masz pomysł, w jaki sposób wykorzystać dany produkt w kuchni? Podziel się z innymi. Nie wiesz, w jaki sposób "poradzić sobie" z danym artykułem? Zapytaj. Chcesz ocenić smak oraz jakość produktu? Twoja opinia jest bardzo ważna...