piątek, 16 sierpnia 2013

Przyprawa KAMIS do bigosu i potraw z kapusty

Mmm nie ma to jak ugotowana kapustka (jak i wszystkie inne warzywa) z grzybkami, podana z razowym makaronem...Ponieważ raczej nie uznaję popularnego "smażenia", moje potrawy z kapusty potrzebują dodatkowego smaku, gdyż tłuszcz jest zazwyczaj nośnikiem smaku :) Rzadko stosuję "mixy" przypraw, ale tym razem przemogłam się i wybrałam przyprawę KAMIS do bigosu (w tym przypadku mi się nie przyda) i potraw z kapusty. Saszetka ma masę 20g.
SKŁAD: sól, gorczyca, cukier, papryka słodka, kolendra, kminek, czosnek, koper włoski, ziele angielskie, owoc jałowca, chili, rozmaryn, koncentrat grzybów leśnych, kurkuma, grzyby (borowiki).

Cukier: ah oh, nasz wspaniały bohater na I MIEJSCU! Jego działanie w wielu zakresach: próchnica zębów, ciągłe uczucie głodu, w gorszych przypadkach zapalenie żołądka i jelita grubego, konieczność zwiększania dawki witaminy B, cukrzyca, otyłość, kamica żółciowa, choroby trzustki, zawał serca...
Sól: niewielka ilość nie zaszkodzi...Ale czy my zjadamy niewielkie ilości soli?

WRAŻENIA: Przyprawa głównie nadaje potrawom słodyczy, słonego smaku i pikantnego.
OPINIA: Gdybym chciała sobie sama "pocukrzyć" kapustę, to bym to zrobiła, to samo z solą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pomysł, w jaki sposób wykorzystać dany produkt w kuchni? Podziel się z innymi. Nie wiesz, w jaki sposób "poradzić sobie" z danym artykułem? Zapytaj. Chcesz ocenić smak oraz jakość produktu? Twoja opinia jest bardzo ważna...