sobota, 27 lipca 2013

Bio Muffinki Babuni ANIA z jabłkiem

Któż z nas nie doświadczył wspaniałego smaku domowych wypieków, przetworów stworzonych przez magiczne ręce babci? A ja właśnie teraz mam przed sobą Bio Muffinki Babuni marki ANIA z jabłkiem. Z jabłkiem? No cóż, chyba trudno będzie im się oprzeć...
SKŁAD: mąka pszenna, tłuszcz roślinny, jaja, sól, jabłko, cukier
trzcinowy brązowy nierafinowany.
Mąka pszenna: i tutaj zależy jaki typ, ale przypuszczam, że jeden z najniższych = najmniej składników mineralnych...generalnie wolałabym jednak inny rodzaj mąki...
Tłuszcz roślinny: pozbawiony cholesterolu
Jaja: bogate źródło białka, witamin, składników mineralnych - życie :)
Sól: niewielka ilość nie zaszkodzi...Ale czy my zjadamy niewielkie ilości soli?
Jabłko: "zjedz jedno jabłko dziennie, a doktor Ci wcale nie będzie potrzebny".
Cukier trzcinowy brązowy nierafinowany: nie buraczany, ale jednak cukier :(

WARTOŚĆ ODŻYWCZA PRODUKTU:
Wartość energetyczna: 356 kcal/1506 kJ
Białko: 9,3g
Węglowodany: 66,6g
Tłuszcz: 5,7g.

1 komentarz:

  1. Nigdy nie jadłem takich gotowych babeczek więc nie bardzo wiem jaki można tam zastać smak . Ja zresztą wolę sam je sobie zrobić. Najlepsze są muffinki czekoladowe https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/przepis/muffinki-czekoladowe-z-cukierkami-z-mieszanki-wedlowskiej/ w połączeniu z cukierkami z mieszanki wedlowskiej.

    OdpowiedzUsuń

Masz pomysł, w jaki sposób wykorzystać dany produkt w kuchni? Podziel się z innymi. Nie wiesz, w jaki sposób "poradzić sobie" z danym artykułem? Zapytaj. Chcesz ocenić smak oraz jakość produktu? Twoja opinia jest bardzo ważna...